Február közepéig válogathat több mint 200 szálláshely és a fürdő speciális ajánlatai között.  A Magyar Turisztikai Ügynökség új belföldi kommunikációs kampányt indított a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére. 

A kampányhoz kapcsolódó téli feltöltődés nevű speciális ajánlatok a hellomagyarorszag.hu oldalon érhetőek el január 15. és február 15. között. A kampány bemutatja egy-egy úti cél egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra. A téli kampányban a Magyar Turisztikai Ügynökség együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével és a Magyar Fürdőszövetséggel. Óriásplakátokon, tv-hirdetésekkel és rádiós szpotokkal is népszerűsítik a lehetőségeket. 

Czeglédi Gyula, a fürdőszövetség elnöke arról beszélt, hogy az esemény mottója a “töltődj fel testben és lélekben a hazai gyógyvizekben”. A fürdőszövetség azért csatlakozott a kezdeményezéshez, mivel a fürdők forgalma a téli időszakban visszaesik, és szeretnék, ha a fürdők kevesebb veszteséget szenvednének el. A fürdőszövetség az akció folytatásaként februárban majd a magyarországi gyógyfürdőket, és az igénybe vehető gyógykezeléseket népszerűsíti. A fürdőszövetség el szeretné érni, hogy az egészséges életmód természetes és állandó részévé váljon a gyógyfürdőzés.